Kad prekės saugiai Jus pasiektų, prekes patikimai įpakuojame.

Siuntos pakuojamos gofruoto kartono dėžėse, pakavimui naudojame specialias oro pagalvėles, burbulinę plėvelę, pakavimo granules. Dėžes papildomai apsukame drėgmei atsparia tampria plėvele.

 

Popierinių sąskaitų faktūrų į siuntas nededame. Sąskaitos faktūros yra automatiškai suformuojamos ir išsiunčiamos elektroniniu paštu. Jei Jums reikalinga popierinė sąskaita faktūra, prašom užsakymo metu pastabose parašykit apie tai.

 

Pirkimo metu galėsite pasirinkti prekių pristatymo būdą. Prekes Jums pristatys mūsų partneriai, siuntų tarnybos LPEXPRESS, OMNIVA, DPD.

 

Pristatymas Lietuvoje:

(Į Kuršių Neriją siuntos pristatomos tik per OMNIVA )

 

Siuntų tarnybos

KainaTerminai

LPEXPRESS paštomatai

  nuo 2,80 € 2-5 darbo dienos

DPD paštomatai

  nuo 2,30 € 2-5 darbo dienos
OMNIVA paštomatai  nuo 2,80 € 2-5 darbo dienos
DPD Kurjeris - Jūsų adresu  nuo 5,50 € 2-5 darbo dienos

 

Siuntos siunčiamos tik darbo dienomis. Šeštadieniais, sekmadieniais ir švenčių dienomis siuntos nesiunčiamos.

Tiksli siuntimo kaina yra automatiškai paskaičiuojama pagal prekių svorį / tūrį ir yra matoma prieš pateikiant užsakymą. Jei prekių gabaritai yra dideli (užsakomas didelis prekių kiekis), tuomet pristatymo į paštomatus pasirinkimo nebus. Tokiu atveju pristatymas bus galimas tik per DPD kurjerį.

 

Artėjant Šventiniam laikotarpiui prekių pristatymas yra ilgesnis ir gali trukti iki 7 darbo dienų.

 

DĖMESIO !

Užsakymai į Kuršių Neriją pristatomi tik per OMNIVA .  

 

DPD (L) didesnių siuntų pristatymas į paštomatus - didesnės siuntos yra pakuojamos į kelias dėžes ir talpinamos į atskirus paštomato skyrius. Tokiu atveju iš DPD gausite ne vieną o kelias SMS žinutes su skirtingais kodais.

 

Jei pasirinksite prekių atsiėmimą Šilutėje, reikės susitarti dėl atsiėmimo laiko. Telefonas pasiteiravimui:  +370 66 216 206

 

Prekes pristatome į visas Europos sąjungos valstybes. Prekės į Europos sąjungos valstybes siunčiame Lietuvos Paštu.

Siuntimo kaina automatiškai paskaičiuojama pagal prekių svorį ir tūrį ir yra matoma prieš pateikiant užsakymą.

  

 

 

Siuntų tarnybų prekių pristatymo aprašymai:

  

LP EXPRESS – tai Lietuvos pašto prekės ženklas, su kuriuo vystoma kurjerių ir siuntų savitarnos terminalų veikla.

  

 

 Siuntų pristatymas į LP EXPRESS siuntų terminalus

  

Kodėl verta rinktis LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalus:

 

·      Siuntas galėsite atsiimti Jums patogiu laiku ir patogioje vietoje – terminalai yra pastatyti prie didžiųjų prekybos centrų, degalinių, miesto aikščių ir kitų judrių vietų;

  

·      Neribotas darbo laikas – paslauga teikiama 24 valandas per parą ir 7 dienas per savaitę;

 

·      Platus terminalų tinklas Lietuvoje ;

  

·      Paprasta ir saugu naudotis. Siuntą išsiųsite ir atsiimsite keliomis paprastomis parinktimis ekrane, Jūsų ir siuntos saugumą užtikrins integruotos apsaugos priemonės bei vaizdo įrašinėjimas.

 

·      Siuntos sekimas internete.

 

Siuntų atsiėmimas LP EXPRESS siuntų terminale

 

1. Informacija apie pristatytą siuntą Jus pasieks SMS žinute ir/arba e-paštu. Saugokite šią informaciją, nes tai yra dėžutės, kurioje yra Jūsų siunta, raktas. 

 

2. Nuvykite prie terminalo.

Atvykite Jums patogiu laiku - LP EXPRESS dirba 24 val. per parą LP EXPRESS terminalai yra Jums patogiose vietose.

  

3. Patvirtinkite kodais.

Palieskite terminalo ekraną. Ekrane pasirinkite Atsiimti siuntą. Suveskite abu gautuosius PIN kodus.

 

4. Pasiimkite siuntą.

Durelėms automatiškai atsidarius, pasiimkite Jums skirtą siuntą. Nepamirškite uždaryti durelių.

 

Siuntą iš terminalo turite atsiimti per 72 val. nuo siuntos pristatymo į terminalą momento.

 

Neatsiimama siunta iš terminalo išimama ir saugoma AB „Lietuvos paštas“ paslaugų teikimo vietoje 10 (dešimt) kalendorinių dienų. Apie tai klientas informuojamas SMS žinute ir (ar) el. paštu. Dėl tokios siuntos atsiėmimo arba grąžinimo klientas privalo kreiptis į AB „Lietuvos paštas“. Siuntos saugojimo terminui pasibaigus siunta grąžinama Siuntėjui. 

 

Ką daryti, jeigu suvedus PIN kodą LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalo durelės neatsidaro?

Įsitikinkite, ar teisingai suvedėte PIN kodą. Jei durelės vis tiek neatsidaro, skambinkite informacijos tel. 0 700 55 400.

 

Turite klausimų LP EXPRESS, kreipkitės – tel. 0 700 55 400 arba el. paštu info@lpexpress.lt

 

Omniva LT UAB – tarptautinė logistikos kompanija turinti didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje. Patikimas ir greitas siuntų pristatymas.

 

Siuntų pristatymas į paštomatus

Paštomatai veikia ištisą parą, 7 dienas per savaitę. Siuntą galėsite pasiimti patogiu Jums laiku.

 

Siunta į paskirties vietos paštomatą pristatoma kitą darbo dieną po išsiuntimo. Į didžiuosius Lietuvos miestus siuntos pristatomos ir šeštadieniais.

 

OMNIVA išsiunčia Jums SMS pranešimą apie siuntos pristatymą į paštomatą ir, jeigu yra galimybė, informuoja  apie tai elektroniniu paštu. Galite ateiti atsiimti siuntinį bet kurią dieną, bet kuriuo paros laiku.

 

Jūsų siunta paštomate saugoma 7 dienas. Likus kelioms dienoms iki saugojimo termino pabaigos, gausite priminimo SMS žinutę. Jeigu Jūs neatsiimate siuntos per visą saugojimo terminą, OMNIVA grąžina ją siuntėjui.

 

Paštomatai pagaminti iš tvirto metalo, todėl jį pažeisti yra tikrai sudėtinga. Taip pat kiekvieną paštomatą stebi bent 3 vaizdo kameros bei suveikia signalizacija, jei paštomatą bandoma pažeisti arba atidaryti be leidimo.

 

Kaip atsiimti siuntą?

 

1.     Gavę pranešimą SMS žinute ar el. paštu, nuvykite prie nurodyto siuntų terminalo.

2.     Paliesdami siuntų terminalo ekraną, pasirinkite kalbą, po to pasirinkite „Atsiimti siuntinį“.

3.     Įveskite atsiėmimo kodą, atsiųstą jums SMS žinute ar el. paštu.

4.     Jeigu tai siuntinys, kurį pirkote el.parduotuvėje ir ekrane prašoma už jį susimokėti, tai padaryti galite savo banko kortele, po ekranu esančiame mokėjimo terminale.

5.     Paimkite siuntinį iš siuntų terminalo.

6.     Svarbu! Uždarykite duris ir patvirtinkite, kad gavote siuntinį, palietę „Patvirtinti“ ant jutiklinio ekrano.

7.     Jeigu pageidaujate gauti čekį, ekrane pasrinkite Spausdinti čekį.

 

Jeigu siuntą gavote pažeistą, sugadintą ar turite kitų klausimų, susisiekite su Omniva  telefonu: 0 700 55077 arba rašykite el. paštu: info@omniva.lt

  

 

 

UAB „DPD Lietuva“ – pirmaujanti Lietuvoje ir viena didžiausių siuntų pristatymo bendrovių Europoje. Ilgametė patirtis ir profesionali komanda užtikrina greitą ir patikimą prekių pristatymą.

 

Pasirinkite Jums patogiausią pristatymo būdą:

 

Siuntų pristatymas per DPD kurjerį

DPD kurjeris siuntą Jums pristatys į namus, biurą ar bet kokiu kitu, Jūsų pasirinktu, adresu Lietuvoje, išskyrus Kuršių Neriją.

Pasirinkite prekių pristatymo laiko intervalą didžiuosiuose Lietuvos miestuose: 8:00 -14:00 val., 14:00 -18:00 val., 18:00 -22:00 val. darbo dienomis.

Kitose Lietuvos vietovėse prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8.00 iki 16.00 val.

Apie numatomą siuntos pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute arba el. paštu.

Prekių pristatymo metu, kurjeriui pareikalavus, turėsite parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ir surašykite pakuotės pažeidimų aktą.

Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.

 

Siuntų pristatymas į DPD siuntų terminalus ir taškus BEKONTAKTIS SIUNTŲ PRISTATYMAS.

  

Pickup siuntų taškų ir terminalų tinklas suteiks laisvės - nebereikės derintis prie kurjerio atvykimo laiko ar jaudintis, jog atvykus kurjeriui, nieko nebus namie. Nuo šiol galite siųsti ir atsiimti siuntas bei grąžinti e. parduotuvėje įsigytas prekes Jums tinkamu metu iš Jums patogaus Pickup siuntų taško ar terminalo visoje Lietuvoje. 

Pickup siuntų taškai ir terminalai sukurti Jūsų patogumui:

·      Galimybė pasirinkti, kur atsiimti siuntą;

·      Siuntų terminalai dirba 24 val. per parą, 7 d. per savaitę.

·      Siuntų taškų ilgesnis nei standartinis darbo laikas, dažnai ir savaitgalį;

·      Lankstumas – neįpareigoja būti namie/darbe sutartu laiku;

·      Informavimas apie siuntos pristatymą mob. tel. ar el. p.;

·      Galimybė atsiimti siuntą per 7 d.

·      Saugumas – siuntos yra apdraustos.

 

SIUNTOS ATSIĖMIMAS

Atsiimti siuntas iš Pickup siuntų taško ar terminalo yra itin greita ir paprasta. Kai siunta bus pristatyta į Jūsų pasirinktą Pickup siuntų tašką ar terminalą, gausite SMS žinutę, kurioje bus nurodyta:

·      Siuntos numeris;

·      Pickup siuntų taško/terminalo pavadinimas;

·      Pickup siuntų taško/terminalo adresas;

·      Pickup siuntų taško/terminalo darbo laikas;

·      PIN kodai.

Atėjus atsiimti siuntos beliks suvesti PIN kodus. Pickup siuntų taškuose galite atsiimti siuntą ir pateikus savo tapatybę įrodantį dokumentą (ID kortelę, pasą ar vairuotojo pažymėjimą). 

Skirtingų DPD Pickup siuntų taškų darbo laikai gali skirtis, todėl prieš vykstant atsiimti siuntos, rekomenduojame pasitikslinti.

Prekes iš DPD Pickup siuntų taško ar terminalo galite atsiimti per 7 kalendorines dienas. Užsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpį, jos bus grąžintos pardavėjui.

Jei atsiimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą:

·      Kai siuntą atsiimate iš DPD Pickup siuntų taške, su darbuotuoju surašykite pakuotės pažeidimų aktą.

·      Kai siuntą atsiimate iš DPD Pickup siuntų terminalo, kreipkitės į DPD klientų aptarnavimo skyrių tel.: 0 521 06 777.

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies).

Tęsdami naršymą Jūs sutinkate su jų naudojimu.

Daugiau informacijos apie slapukus yra mūsų privatumo politikoje.